CONDIŢII DE REZERVARE:

– O dată plasată comanda în site, va fi preluată de un operator si procesată, veti primi pe email numărul comenzii dumneavoastră, confirmarea disponibilităţii si detaliile aferente acesteia, cât şi paşii următori pentru finalizarea rezervării. Răspunsul poate veni in cateva minute sau până la maxim 24 ore.

CONDITII DE PRELUARE:

– Suntem disponibili pentru preluare sau predare  în locația din București, Splaiul Unirii 47(L-V : 9:00- 17:30, S: 9:00 – 13:00) , iar pentru ănchirierea la distanță în ziua socilitată (dacă aceasta nu este în afara intervalului de livrare al firmelor de curierat și dacă comanda a fost plasată până joi la ora 14)

– Produsele se preiau igienizate și în stare perfectă de funcționare

– Perioada minimă de închiriere este de 1 zi.

CONDITII DE PLATA:

  1. La preluarea produsului:
    Cash: Lei
    Credit / Debit Card (VISA, MASTERCARD, MAESTRO)

2) Online – Card
Netopia Payments

3) Transfer Bancar
Prin transfer bancar, in avans, astfel incat sa fie permisa incasarea banilor inainte de preluarea autovehiculului de catre client.

Tarifele de închiriere sunt stabilite în Lei. Contravaloarea inchirierii se facturează în RON la cursul BNR din ziua facturării.

GARANTIE SI ASIGURĂRI:

Pentru închiriere se reține o garanție a carei valoare variază în funcție de valoarea produsului închiriat (valoarea garanției este specificată la fiecare produs în parte)
Suma aferentă Garanției vafi blocată (pre-autorizată) până în momentul returnării produsului pe cardul de credit/debit al clientului sau se virează prin OP sau cash. Se emite un bon de către dispozitivul POS care atestă blocarea sumei pe card sau pentru plata cash sau prin OP. La returnarea produsuluii, se emite un bon de anulare a sumei blocate ca și Garanție. Operațiunea de blocare (pre-autorizare) a sumei reprezentând garanția, nu implică nici un fel de cost pentru client. Garantia va fi utilizata pentru acoperirea daunelor, în cazuri de distrugeri sau elemente lipsă constatate la produsul inchiriat. Aceasta suma va fi returnata la momentul returnarii autovehiculului in stare buna de functionare, cu toate documentele, accesoriile si echipamentele din dotare, care au fost receptionate de catre client la momentul preluarii produsului inchiriat.

 

Garanţia se încasează de către Rent4Kids.ro în următoarele condiţii:

1 întreţinerea sau utilizarea inadecvată a produsului, fapt ce a dus la distrugeri sau defecte (lovituri, zgârieturi, pătarea huselor textile etc)

  1. daune provocate de alte persoane care nu sunt menţionate în contract.
  2. daune (accidente) cauzate produslui închiriat, constatate la returnarea produsului
  3. pierderea produsului sau accesorilor mentionate in fisa de predare-primire.

CONDITII DE PREDARE:

– Predarea produsului se face la locul, data si ora indicate de client in formularul de rezervare si mentionata in Contractul de Inchiriere daca e vorba de locația din București sau la adresa de livrare specificată de client.

– În cazul întârzierii anunţate de până la o ora, nu se percep taxe suplimentare. Pentru întârzieri anunţate mai mari de 1 ora se percepe un tarif suplimentar egal cu contravaloare unei zile de închiriere la tariful de listă. Prin tariful de listă se întelege tariful pentru o singură zi de închiriere corespunzător produsului închiriat.

POLITICA DE ANULARE:

O rezervare plătită în avans se poate anula în următoarele condiții:

Dacă data și ora de ridicare a produsului este mai mare de 48h față de data anulării, se va rambursa în contul clientului întreaga sumă plătită în avans (in maxim 14 zile lucratoare),

e-mail rezervari@rent4kids.ro.

 

 

OBLIGAŢIILE RENT4KIDS

– Să predea produsul Clientului, imediat după semnarea contractului şi efectuarea plăţii, în buna stare de funcţionare şi în accord cu normele tehnice ale fabricantului pe baza unei fişe de predare- primire.

OBLIGAŢIILE CLIENTULUI

– Să preia proudusul şi să îl restituie în aceleaşi condiţii, pe baza fişelor de predare-primire.

– Să platească contravaloarea produsului în cazul pierderii sau deteriorării acestuia.